molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Elnehezülten!

2008.06.17. 11:58 | molettibaba | Szólj hozzá!

Egyre nagyobb a pocakom ami így a hetedik hónap tájékán nem is csoda. Szép lassan elnehezülök, sehogy sem jó feküdni, de persze ülni sem. Folyton éhes vagyok, de ha eszem fáj a gyomrom, mert nyomja a pocim. Annyi mindent szeretnék csinálni, de nagyon lassan megy minden, időről időre le kell ülnöm szuszogni kicsit. Kitti lányommal elég rossz terhességem volt főleg idegi tekintetben-valószinü ezért nem emlékszem a fizikai tünetekre. Most viszont keményen érzem őket-jó persze elviselhető a cél érdekében! Igazából az zavar, hogy mindíg erős csaj voltam, olyan tekintetben, hogy alkatomból kifolyólag nem esett nehezemre egy nagy szatyor cipelése, szobaátrendezés, létrázás, stb. Most viszont kissé le vagyok lassulva, mindíg az a tipus voltam aki az "ad meg uram isten de rögtön" dolgokat szerettem-egyszóval türelmetlen vagyok, most meg minden komotosan halad.

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3525211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása