molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Papa és az unokák!

2010.12.21. 15:08 | molettibaba | Szólj hozzá!

Úgy jött ki a lépés, hogy a suliban már szünet van, de én még nem tudok szabira menni és párom is sokat dolgozik. Szóval mit volt mit tenni Nagypapa megnyerte az unokákat, kitti egész nap boldogítja, Attilát pedig négy körül hozza el a Bölcsiből!

Ma beszéltem vele telón, épp pudingot kotyvasztott Kittinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr322530411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása