molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Bölcsike.

2009.06.15. 08:50 | molettibaba | Szólj hozzá!

Pár napja kaptam meg a levelet a Bölcsödétől, felvették az én Kicsi fiamat, októberben kezdjük a beszoktatást. Még márciusban irattam be és csak mostanra derült ki, hogy van e hely, mert sokkal többen szeretnének az anyukák közül munkába állni. Gondolhatjátok, hogy én se jókedvemből viszem az egy éves fiam Bölcsödébe. Egyszerüen muszáj visszamennem dolgozni, feltéve ha visszavesznek, mert ha nem akkor kezdődhet a keresgélés, ami ugyebár két gyerek melett nem biztos, hogy könnyű lenne. Szivem szerint három éves koráig itthon lennék Attilával, de nem tehetem meg, nyakunkon a rengeteg költség, a hitel és a félkész ház, váááá néha már megveszek a sok kifizetnivalóra gondolok. Nagy dolog lesz ha következő néhány évet totális csőd nélkül átvészeljük, de ezzel azthiszem nem vagyok egyedül.

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr121185651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása