molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Gondolatok, érzések!

2008.11.14. 22:46 | molettibaba | 1 komment

Néha csak ülök a fiam mellett és nézem, nézem a szemében lévő csillogást, a szája szép ívét, figyelem ahogy próbálgatja a hangocskáját! Szerencsém van vele, mert nyugodt baba. Sokszor arra gondolok, hogy Kitti lányom mennyivel másabb volt, sokat sírt. Igazából nem is csoda, hogy szegényemnek zaklatott kis idegrendszere volt és sokat sírt. Borzasztó terhességem volt Kittivel, Születésétől két éves koráis sokat volt beteg, többször volt kózházba, másfél éves korára elváltunk az apjával.... Sokszor gondolok Kittire napközben, csak remélni tudom, hogy nem rontottam el az életét. Most a fiammal olyan dolgokat élek át, olyan jól megtaláljuk a hangok ahogy Kittivel nem volt módunk. Más volt az idegállapotunk mindkettőnknek. Sokszor van bűntudatom, mert annyira szeretem a lányos, mágsem tudtunk soha annyira közel kerülni, mint ahogy én azt szeretném. Persze akik ismernek azt mondják jól oldottam meg a nehéz időszakokat, de én azt gondolom lehetnék türelmesebb és következetesebb.

Kitti az első hat hónapot folytonos sírással töltötte, most Attilácskám nézelődik, gagyog, mosolyog nekem, olyan csodálatos. Félek nem e én rontottam el valamit a lányomnál, tulajdonképpen biztos, hogy én rontottam el azzal, hogy képtelen voltam jó és nyugodt körülményeket biztosítani neki.

Tudom nem keseregnem kéne, hisz két csodálatos gyerekem van. Imádom őket és remélem jó anyukájuk tudok lenni, nagyon szeretném ha rendes ember lenne belöllük!

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr93769595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla 2008.11.20. 19:11:13

molletibaba
nem hiszem hogy jóvá tehetetlen bünt követél volna el kittivel, kitti egy aranyos nagy lány ,attila meg egy helyes kis baba :), örülj két csodálatos gyerekednek .
süti beállítások módosítása