molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Viták ezerrel!

2008.01.26. 20:08 | molettibaba | Szólj hozzá!

Sikerült anyummal szép kis vitába keverednem, egyrészt pénzről folyt a szóváltás, másrészt a fő kiabáló témája az volt, hogy pakoljam már el a tiszta ruhát a kosárból ami most a szobám sarkában van. Egyrészt semmi köze hozzá, hisz külön lakásban lakunk, és én sem szólok be mikor mi van az ő szobájukban. Mert, hogy az utobbi két hétben, hogy elhagytam magam és legyen már önuralmam......fu elöntötte az agyam a hólé. Fejemhez vághatna hasonlókat, ha nem mennék dolgozni, ha tényleg borzalmas kosz lenne és a gyereket totál elhanyagolnám. Tény, hogy a terhességi tüneteim erősek és gyengébb, fáradékonyabb vagyok, de ezért még nemhiszem, hogy anyunak cseszegetnie kéne. Na meg persze párom munkája, sajna olyan a munka, hogy időszakos, decemberbe 150-ezret keresett, ebbe a hónapba 20 ezret. Próbál másikat keresni, de nem szeretne csöbörből-vödőrbe kerülni, igy hát nem sikerült még találnia. Szeretem anyum és sokszor van igaza, de most kicsit elszált vele a ló.

Párom az egyetlen aki tudja mennyire rosszul vagyok néha, pont ma beszéltünk arról, hogy amióta az eszemet tudom forró vérü nő vagyok, de most.....inkább átmenekülök az ágy másik oldalára egy puszi elöl is.

A rosszulétekről jut eszembe, anyósom adott egy tippet, hiszek neki mert szült 9 gyereket és végzett természetgyógyász...szóval azt ajánlotta szedjek Homoktövis kapszulát. Párom vett is nekem, állítólag 4 nap után kezd hatni. De ha émelygés ellen nem is hat, akkor is jót tesz a babának. De én nagyon remélem, hogy hatni fog, mert az orvos álltal ajánlott B6 vitamin semmit nem ért. Amugy is inkább beszedek valami természetes növényi kivonatot, mint valami szintetikus kismama pirulát.

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr7312778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása