molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Ébredés!

2007.12.15. 08:31 | molettibaba | Szólj hozzá!

Most ébredtem fel, itt ülök pizsiben és kócos hajjal, ha kőrenézek óriási kupi van amit ma szeretnék eltüntetni. Álltalában rend van nállam, de az utobbi hét valahogy tul pőrgös volt, valahol csütörtök körkényén elvesztettem a kontrolt. Reggel fél hatkor kelés, összekészülődés, gyereket összeszedni, irány az óvoda, aztán meló négyig. Rengeteg munkánk van, ugyebár egy egyeteni fénymásoló ilyenkor vizsga idszakban szinte végkimerülésig le van terhelve, rengeteg a tennivaló. Ráadásul Kittikémmel is voltak kissebb vitáim, pici lánykám elég nyügős volt a napokban-tegnap a gyerek  a szobában hisztizett én meg a fürdőben bőgtem. Igazából azért zavar nagyon amit csinál, mert egyértelmüen az akaratosság és makacsság jeleit mutatja. Tegnap egy doboz kefíren csattant a dolog, ettem kefírt, ő is kért igy kibontottam neki is, kb. egy perc múlva mit látunk, hogy a felmosóvödörbe öntögeti bele, persze rákiabáltam, erre akkora hisztit vágott le, rögtön át akart menni a Mamágoz, mondtam, hogy ezt aztán nem, bármi van rohanunk a Mamához-ez a legrosszabb menekülési stratégia, elbujni a konfliktushelyzet elöl. Mondtam neki, hogy értse meg, hogy az ételt és mindent a család nehéz munkával keresi meg és nem szabad pocsékolni. Remélem megértett, lassan 5 éves. Sajnos mostanában sokszor csinál ilyen buta dolgokat és ha rászólok, mert pocsékol vagy veszélyes dokgot csinál jön a hiszti, kezd már kicsit betelni a pogár, eddig max a kiabálásig jutottam, de lassan megérik egy pofon is érzem, pedig utálom az ilyen Spártai módszereket.

Lényeg a lényeg, hogy kupi van itton, kivéve az akváriumot, mert azt tegnap utolsó erőnkből Macival kitakarítottuk. Hétvégén mindent szépen rendbe teszek, most végre ki is aludtam magam, Kitti Maminál aludt, Maci meg éjszakás volt, igy hagytak pihenni, rám is fért, mert lassan ott tartottam, hogy a buszon állva is tudtam aludni.

Na búcsuzom, mert Mami már szólt, hogy ébren a gyerek vigyek kakaót neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr80264571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása