molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Az ördög igenis létezik!

2009.07.08. 15:00 | molettibaba | Szólj hozzá!

Nagy kisértésnek tesz ki az ördög, még időm se volt nagyon bánkodni, hogy a párom két hónra kiment dolgozni külföldre, de már rögtön megkisértettek. A múlt ködjéből előtünt egy régi szerelmem, annak idején egy időzített bomba volt a kapcsolatunk és mindenki kicsit fellélegzet mikor véget ért. Ma nagyon próbált udvarolni, de természetesen én nem viszonoztam. Olyan jól megvagyunk Attilával, nem teszem kockára a kapcsolatomat. Persze hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem játszadoztam el a gondolattal, hogy ha szingli lennék akkor...., de nem vagyok az így szó se lehet semmiről. Igen jólesik minden nőnek ha körülrajongják, úgy ahogy egy hosszú kapcsolatban két gyerek mellett nem. Persze egy kis udvarlás nem érhet fel azzal az erőfeszítéssel amit a párom tesz értünk, amikor csak lehet dolgozik, hogy el ne nyeljen minket a gondok tengere. Szegény párom alig tette ki a lábát rögtön ilyen történik, ezért vagyok benne biztos, hogy az ördög létezik, de kedves ördögpajtás most rápacsált, mert nem jött neki össze!

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr931234324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása