molettibaba

Minden ami körülöttem történik és minden ami megtetszik! Eltelt pár hónap blogos pályafutásomból és persze én is olvason mások blogját, ime a két kedvencem: www.indianexposure.blogspot.com www.stockphoto.blog.hu

Friss topikok

  • fiker: Jani!!! (2010.11.29. 19:45) Paff, a bűvös sárkány.....
  • B.GY.: Szia! Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált benne... (2010.01.05. 00:18) Chates pasik1
  • karcsi71: De sok időtök van,ilyen mélyre szántó csevelyre. (2009.09.05. 13:06) Szülői értekezlet az Óvodában!
  • Kacagójancsi: Szia! Kicsit hasonló cipőben:) Fel a fejjel! (2009.08.16. 23:23) Boldogtalan!
  • G...G...: Te is odamehettél volna a szivárványos zászlóddal.... (2009.07.14. 14:23) Jobbik?

Chates pasik1

2007.07.09. 10:47 | molettibaba | 5 komment

Dávidkám

Hát lányok ez egy finom kis pasi,22 éves,magas,jó testalkat,testékszer a nyelvében.....nyami. Első pillanattől tetszett,de persze semmi komolyat ne képzeljetek,csak "keksz" és más semmi a történet. Viszont az ágyban tud a pasi,no meg én is de már más tésza!!!

 

Geopake

Drága Gyurikám,na ő egy olyan fiu aki bár nem szép de arany a szive. Elég komolyan együtt voltunk pár hónapig,lányommal is remekül kijött. Sajnos vele Kitti apuja után nem sokkal kerültem össze és sok dologban bizonytalan voltam. Anyum merő jóindulatból pár dolgot megkritizált Gyuriban és ezek a hibái az én fejemben óriásira nőttek,egyre jóbban elbizonytalanottam míg végül szakitottam. Azóta ezerszer megbántam ezt a döntésem,de mikor észbekaptam már volt Gyuri melett másik lány és nem szerettem volna semmien kavarodást. Na igen néha csinálunk állati hülyeségeket!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://molettibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr31114503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.GY. 2009.12.21. 00:58:56

Szia Kati!

Remélem jól vagy.Mit kritizált meg bennem, anyukád?

molettibaba 2009.12.30. 16:29:56

Már nagyon régen volt ugyan, de leírom ha érdekel. Apró hülyeségekbe kötött bele, pl. abba, hogy ha jössz hozzám akkor öltözhetnél csinosabban is, meg hasonló kis marhaságokba. Igazából én voltam a hülye, hogy hagytam magam befolyásolni, mert azóta kiderült, hogy Anyu mindenkiben talál hibát csak már nem számít olyan sokat a véleménye, no meg én is erősebb vagyok.

B.GY. 2010.01.04. 00:24:22

Szia!

Azt hittem valami komolyabb dolog:)Nem a ruha teszi az embert:)Általában meló után mentem hozzád,oda meg nem csinosan jár az ember.Inkább kényelmesen járok,mint csinosban:)Ja és BUÉK!!!

molettibaba 2010.01.04. 13:44:52

Szia!
Jól hitted komoly volt, de annyira közel volt a lányom apjával való kapcsolatom végéhez, hogy minden kis vélemény elgondolkodtatott, mire a saját belső vívódásom végére értem már késő volt. Lett új kapcsolatod és nem akartalak zargatni. Évek teltek el azóta és más úton járunk, de azért örültem, hogy írtál.
Neked is B.U.É.K
Ha gondolod írj mailt vagy iwiwen ha van kedved, jó lenne tudni mi van veled mostanság!

B.GY. 2010.01.05. 00:18:25

Szia!
Nem arra a komolyságra gondoltam,hanem a probléma komolyságára,amit anyud megkritizált bennem.Iwiwem volt egy darabig,de kitöröltem.Amúgy semmi különös nincs velem,dolgozom élek.Január 26-án lesz az esküvőm.5 év után elveszem a párom
süti beállítások módosítása